Sveriges nya idol, eller kanske japans?

Efter torsdagens danspass åkte jag hem, dusha och sedan rullade jag vidare mot Cornelia (som jag inte träffat sen innan jag åkte till Ghana). Men inte bara det, jag hämtade även upp Rickard som jag inte träffat på 11 månader!! Han har varit i Kenya i 10 månader!! Fan vad kul det var att se min lilla blondinpudding igen =)

Vi alla hade en massa att berätta, så hela kvällen gick åt till att allas munnar gick i 120 km/h. Haha men jag måste dela med mig av en skandal... För att sammanfatta det hela så visade Rickard ett klipp på en tjej som gick i vår skola i låg, mellan och högstadiet. Ska inte säga så mycket om henne, men ni kan ju försöka skapa er en egen bild av henne... Hahaha hur tänkte hon?


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ingen kommentar.. Har hon ens hört orginalet?

Stackarn, tror hon har ont någonstans helt serriöst..

Någon som kan översätta japanska? HAHAHAHAHAHAHA OMG SKÄMMIG BRUD!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: veronique jackson

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA

2010-08-09 @ 03:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0