Balen i 9:an!!

Känns som igår när jag hade bal i 9:an. Helt galet. Den dagen är också en dag jag kommer minnas länge, när alla lärare spårade totalt och Gunnar sprang omkring som en galning och alla elever trodde han var full.

Jag kommer ihåg att vi drog på efterfest också - HAHAHAHAHA jaa det minns jag (vad som häde, stannar kvar).

Idag hade nämligen Almunge (min mellan och högstadieskola) bal igen för det 9:or som går ut för i år (stackare, ni har 3 jobbiga år på gymnasiet kvar, hahahaha). Hoppas ni hade en underbart rolig kväll, som jag hade!! Dock är jag tveksam, dom flesta av Almungefolkets ungdomar är största fjortisarna, så dom flesta ligger väll deckade under ett träd tillsammans med någon partner, hahahaha jääääk fjortisfanskap!!


Sandra, Jag, Joanna, Pernilla och Emilia


Linn, Johanna, Jag, Linn, Isabell och Sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0