Stockholms dancehallqueen!

Lördagen spenderades på ännu ett dancehallevenemang. En dancehalltävling ägde rum på K2 och vi drog dit för att köra för skojs skull. Binta, jag, Jasmine och Nina.

Det var också lite latch, avslappnatt och prubliken var död hahaha, tror inte dom kunde så mycket om dancehall (queenstyle). Men vi hade kul medan vi körde =) Binta och jag kom till finalen och vi fick köra en extra rond för att dommarna hade svårt att väja. Binta drog upp någon stackare ur prubliken och dödade han (hahahaha, stackarna) och jag blev "daggad" av firediblackz (inte första gången hahahaha), och allt var helt galet. Binta började blöda näsblod och mina knän var helt fuckade efter, hahahaha vi hade verkligen skit kul under hela kvällen.

När vi fick köra sista ronden igen kom "bend over" och jag har såå tröttnat på den. För mig dansar man två och två till just den låten (många av er fattar vad jag menar, lyssna bara på låten och se vad folk gör till den låten), så jag tappade hela lusten, men körde på ändå. Det var fortfarande kul ju =) Binta fick köra efter mig och hon gjorde bra ifrån sig (vilket hon gjort genom hela tävlingen tycker jag).

Sen vare dax för Rut, Natta och Firediblackz att avgöra vem som skulle vinna. Rut och Natta röstade på Binta och Firediblackz röstade på mig, alltså vann Binta-flintan!! Wiiiiiiii!!! När jag flög på henne och kramade henne viskade hon "YES äntligen vann jag över dej hahaha" Hahahaha ekorrejävel nästa gång är det min tur igen =) (det är bara kärlek folket).

Äligt talat, hon förtjänade vinsten - för hon flippade hahaha hon var galen =) Hahaha, kan inte sluta tänka på stackars random killen som blev mosad av henne i ringen.

Vi firade med en hamburgare på grillen sen åkte vi hem till Mathilde och Ice som väntade på oss =) Superkul kväll!!

Dax att börja tagga till inför EM i dancehallqueen, det börjar ju dra ihop sig!!¨



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=5j482ajpNEY

2010-06-17 @ 11:56:02
Postat av: Anonym

har du ingen film tävlingen?:D

2010-06-17 @ 19:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0