Blue Hill - Passa passa!!

I fredags var det som sakt passa passa som gällde, och Backout tillsammans med Rebound gjorde en show som uppskattades, och sen var det battle också. Binta och jag tävlade tillsammans som ett par, och vi kom på andra plats. Ingen av oss var särskillt nöjjd med vår insatts, vi båda kan göra mycket bättre. Det finns sådana dagar när man har energin, lust och flippar, och det finns dagar då man inte har det. I fredags var en sådan dag. Alla som körde var tunga och det var kul att kolla på, men tävlingen i sig var rätt så dåligt planerad.

Det kändes mer som en latchgrej och lite flummigt även om det i sin tur är kul att dom anordnar dancehallevenemang eftersom dancehall är så litet i Sverige. Rebound körde också och dom var fett sköna, lika så alla andra som ställde upp.

Orkar inte skriva så mycket om självaste kvällen, känns redan som jag glömt allt som hände under kvällen och att det var fett länge sen, hahaha så mycket nya saker har hänt i mitt liv under helgen, så thats history now. Hahaha.

Det var iallafall en trevlig kväll med massa dans, musik och shower!! Kan slänga upp lite bilder från showen iallfall =) 

Big up to all the dancers from passa passa, braaap!!



Jag vet inte riktigt vad jag gör, men ful var jag iallafall, hahaha.


Jag, Melina och Binta on the stage doing the clarks dance!!


Blackout, swing!!


Blackout, booooom!!


Blackout flippination!!


BlackBound


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0