Studenten - Skarholmen!

Efter en trevlig mottagning var det dax att slänga av sig den vita klänningen och sätta på sig något annat. Alla gör inte så, vissa har på sig samma klänning som innan, vilket jag tycker kan låta klokt, men efter att ha funderat ett tag kom jag fram till att jag inte skulle kunna härja lika mycket med min vita klänning för jag skulle behöva dra upp den hela tiden över tuttarna mina när jag hoppar omkring - så det fick bli en annan klänning!!

Mötte några av tjejerna i klassen (eller låt min säga min gamla klass, haha) vid bryggan i s-parken och Mathilde och Ice (som varit mig från början till slut) lämnade mig och åkte hem. Vi satt och pratade, skrattade, skålade och drack! Allt var underbart, och på andra sidan ån var det tivoli, så mysig belysning blev det också!! Vi satt där ett bra tag innan det var dax att rulla mot Skarholmen där alla studenter vill festa på kvällen.





Dock finns det inte biljetter till alla studenter, men jag lyckades få en, dom tog slut på 30 min! Stackars dom som inte fick en, vem vill fira sin student på BJ eller kalas lixom? Visst man kan ha kul, men nej det är ju där man hänger när man går ut i Up-town (BJ, absolut inte kalas!!!!). Så jag var ju helt glad kan man ju säga!!

Väl inne på Skaris härjade jag hela natten med mina kompisar, och träffade på många av mina barndomskompisar vilket var riktigt kul!! Hade en riktig dunderkväll, verkligen!! Helt lyckat!! Jag vill ta studenten igen, och igen och igen!! Minst!!
















Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej,

Tack för en härlig blogg! Jag vill tipsa dig om allt kul som nu händer kring den nya chokladsmaken Marabou Polka nu i sommar. Vi har bland annat tagit fram ett Polkaspel på Facebook, där du kan utmana dina vänner i att dansa till svängiga polkatakter kombinerat med sköna rock-, hiphop- och popbeats. På http://apps.facebook.com/polkaspelet/ kan du testa dina danskunskaper och samtidigt tävla om fina priser. Vi har 1000 DJ Hero-spel som ska hitta sina ägare och dessutom har vi 1500 unika Polka-handdukar som andrapris.

Eller kanske vill du träffa oss under sommarens polkaturné? Läs mer om allt kul som händer på www.marabou.se/polka!

/Sofia

2010-06-08 @ 10:15:35
URL: http://www.marabou.se/polka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0