Packat och nästan klart!!

Snart bär det av!! Har packat och städat mitt rum idag, och i övermorgon åker jag!! ÄNTLIGEN!!

Ska verkligen bli så jävla skönt att komma bort från Sveriges underbara (ironisk) väder, och åka till Afrika!!! Wohoo, ni anar inte hur glad jag är!! Pappa och jag åker till London på tisdag och möter upp Jeremy (som åkte för någon dag sedan). Sen ska vi hälsa på våra släktingar där typ en dag, sen på torsdag åker vi vidare till Ghana!! Så fucking nice!!

Kommer vara borta lite mer en än månad, och det kommer bli dunder. Så skööööönt!!

Kommer ju självklar missa en del gigg med Blackout med dom kommer göra ett fint jobb utan mig, och jag får försöka hålla mig uppdaterad från Sverige (men ska bli skönt att komma bort från allt och alla), så gott det går men bara när det gäller viktiga saker.

Är så taggad så det är inte sant, ni anar inte.

Imorgon ska jag åka och handla det sista inför resan, ta lite fler sprutor och träffa så många kompisar som möjligt, och jag har ingen aning om hur jag ska hinna med alla på en och samma dag.. Kommer bli stressigt som fan.. Men men =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0