Studenten - Mottagningen!

Var helt död efter flakåket, hade hoppat, vrålat och dansat som en galning! Väl hemma på mottagningen möttes jag av massa grannar, vänner, familj och släkt. Mat, musik och andra festligheter pågick under hela dagen och vissa stannade kvar från början till slut, medan andra var tvugna att rulla mot andra mottaningar - men är så tacksam att dom kom förbi en snabbis ändå =).

Hade en supertrevlig mottagning med värdens godaste mat och sköna gäster!! Min syster närvarade också, fast via skype, haha - hon pluggar ju i Australien!!


Ungdommsbordet, haha


Bror, jag och Sara i fokus!


Emilio och Enzio, kusinvitaminer!


Mathilde och Hagge!


Jag och min barndomsvän, sedan vaggan

´
Systrarna graf?


Ett fint par ser vi här!


Vad var det som var så kul? Piff och Puff!


Hahahahaha, wtf?


Galligande!!


Kusinvitamin nr 1 som tar studenten den 11 juni & jag!



Haggish och Sarish!


Glasögonormar!


Vi har spårade minnen tillsammans, sen vi var småttingar!! HAHA!!

Enzio och Mathilde med sina stora ögon!


Vendeliiice!!


Ingen kommentar!


Student 2010!!


Kommentarer
Postat av: Icee aka Judith

HAHAHAHAHAHAHA trutarej vendela hon ba systrarna graf? hahahahaha du e sjuk asso :)

2010-06-07 @ 21:38:08
URL: http://isatou.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Härliga bilder och GRATTIS igen! ♥

2010-06-08 @ 19:30:21
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0