Studenten - Skolan!

Vaknade upp på morgonen halv 6, hade sovit jättedåligt med fetaste huvudvärken och två tjattrande människor berdvid mig (Ice & Mathilde), men när klockan ringde klev jag upp och tog en treo, sen var det frid och fröjd igen.

Satte på en film (tretton, fjortisfilmen ni vet), och sen började Mathilde sätta igång att våga mitt hår. Cornelia kom också och så blev det salong och make up och stress, haha!!

Väl framme i skolan möttes vi utav alla glada studenter, och vi tog vårat sista foto tillsammans med klassen. Alla vandrade ner till parken i närheten av skolan och skrev ivarandras mössor och hade champangefrukost, det var så trevligt och alla var helt förväntansfulla, nervösa och peppade!! Solen sken och man visste redan då att dagen skulle bli dunder!!








Vi alla samlades i klassrummet och gick till aulan där vi fick höra massa tal och folk fick stipendier osv, många grät - och jossan var helt blodsprängd i ögonen, hahaha så söööt!!

Efteråt var det samling i klassrummet och vi fikade, fick betygen och umgicks lite till. Våran mentor hade värsta talet och man märkte att folk blev rörda. Vi har varit hennes favoritklass genom alla åren, och hon har nog varit en av dem skönaste mentorerna man kan ha!! Utanför såg man hur alla familjer flockades för att inta utspringet!



Kl 10 i 1 ställde vi oss alla klassvis, redo för att springa ut, alla var helt galna och sjöng massa pepp-melodier och så. Prick klockan 1 rusade vi ut och jag var helt lycklig!! Ute började vi alla leta efter våra skyltar, och jag fick lite smått panik när jag inte såg min, jag ville ju lixom inte stå kvar helt ensam hahaha, men tillslut såg jag den mitt framför mig nästan, blindo!

När jag kom stod min familj där och pussa, krama och hängde grejer över mig. Helt från ingen stans hörde jag: VENDELAAAAAAAAA!!!! och jag kollade lite åt vänster, baaaam hela ligan flyger över mig och mosar mig och kramar och pussar mig och skriker och jublar och jag kunde inte sluta skratta, jag var så lycklig, även om jag var helt mosat och skyddade mig från att inte ramla ihop när alla kastade sig över mig, hahahahhahaha bästa.


















Upp på flaket var det, och vi började härja, jag öppnade min champange och det sprutade överallt!! Hahaha, det tog ett tag innan vi kom iväg, men när vi väl började åka och våran musik pumpade på högsta volym och hela flaket flippade så ville man aldrig att flakåket skulle ta slut!! Sjukt roligt var det och man fick så mycket respons av folket i stan, en liten pojke på typ 4-5 år slängde iväg en slängkyss till mig haha urgullig!! Vilket jävla drag det var, ska lätt göra om samma sak nästa år hihihi!!!








Många fler bilder kommer komma upp från morgonen, men nu får det vara nog för stunden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0