Bintas födelsedagsfierre!

Det blev ingen audition för oss, vi hann inte!! Jag var utlåst i 3 timmar (våra gäster hade tagit med extranyckeln när dom drog in till stan), så jag satt och luffade ute i frådet och pratade i telefon i 3 timmar, haha. Mathilde och Binta hade fullt upp med att städa och fixa inför ferren, så vi fick helt enkelt ta och skjuta upp den några veckor, för som ni ser på affishen så finns det flera auditiontillfällen :).

Iallafall så firade vi Binta i fredags (känns som vi har firat henne hundra gånger haha) på en thailänsk resturang. Vi var 20 tjejer som hjälpte till att få resturangen att rulla på så mycket som alla beställde haha. Det var mycket trevligt och alla satt och snacka i munn på varann och alla skrattade hipp som happ under middagen.

Sen drog vi alla till lägenheten och dansade och festade till klockan 6 på morgonen (om inte längre men det var då jag deckade iallafall). Det blev ju självklart en massa dans och några små shower av Rebound och Blackout (för att inte tala om Malikas shower, hahaha).

Bjuder på lite bilder när jag får som, ligger ju efter med en hel del bilder, men tror alla kommer upp i veckan (mathilde har bilderna och hennes internet funkar inte,hahahahaha stackarn).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0