Dans planering

Är nu hemma och ska decka rätt så nu typ. Har jobbat och idag kom det ännu fler elever i gruppen jag tog över (Carmel från Ragdollz hade klassen innan), så vi fortsatte på koreografin.

Växlade lite ord med Carmel innan hon drog, hon ville att jag skulle vara vikarie till henne om några veckor, så då blire ännu mer jobb för min del, och det är kanoners!! Så ni som går N1,N2 och N3 för Carmel - see you soon!

Pratade med min käraste Binta nyss i telefonen, vi har massa grejer med företaget vårt, dansen och sommaren att planera och vissa av grejerna har faktist med er dansintresserade att göra, men mer om det senare. Ska träffa kexet imorgon för att utföra lite arbeten och sådär. Längtar.

Godnatt folket, måste vara klar i huvudet - veckans sista prov (tack Sigge för pluggandet idag), och en redovisning ska avklaras imorgon innan det är dax för det roliga!! Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0