Im hopeless

Det är en aning frustrerande att jag aldrig lyckats se klart hela filmen P.s I love you. Har under typ 1,5 års tid försökt kolla på den ett flertal gånger men har bara hunnit se början och sen har jag behövt dra eller somnat. Det är inte direkt som att jag kollat på den varje dag, men har flera flera gånger verkligen försökt se klart på den eftersom alla sa (när den var "inne") att den var super bra och att man bölade osv.

Igår skulle jag inviga min nya dvd spelare (en skit liten och smidig, inte en stor som dom flästa har) som mamma köpte till mig för att hon tyckte jag kämpade på så bra i skolan (haha det kanske lönar sig att bo i böcker?). Orkade inte gå ner två trappor för att hämta en dvd film, så tog den som satt kvar i playstationet på mitt rum, alltså P.s I love you (som jag nyligen försökte kolla klart på igen).

Jag kollade inte från början utan försökte se från där jag slutade se sist, så jag skulle bli klar någon gång. Tror ni inte att jag somnade innan den knappt han gå igång.. Jag är ju hopplös..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0