Inkräktarna is back!

Omg, är helt sliten!! Papis, Fransisco och Ice kom till mig igår när jag kom hem från kryssningen. Det blev inte så mycket sömn, vi härjade i min källare (som vanligt) haha. Det blev en freakout.

Papis var vikarie åt mig på jobbet igår (Danscenter), och jag visste att han skulle göra succé, så ska rekomendera honom, så kanske han förhoppningsvis kan hålla klasser på danscenter till hösten, skulle vara kul!! Han fick ju en drös med beundrare efter sig efter klasserna, hahaha!! Lilla Papis :D. Så nästa gång jag behöver vikare, vet ni vem som kommer finnas på plats - Blackout Papis!!

Anyway, dom har deckat och jag är vaken (klockan är 3), Cornelia ska snart komma över!! Vi orkade inte med skolan idag, så det får bli en "typ bakisdag" framför tv:en...eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0