Melina, melina, melina

Aah, har inte varit i skolan på två dagar, fy faaaan va skönt!! Har varit hemma och hos Sigge (Cornelia) och pluggat finansiering och kalkylering, och svar JA, det är så tråkigt (och förjävla svårt) som det låter.

Har inte alls någon lust att skriva något igentligen, men jag gör det för Melinas skull.

För er så är Melina mitt största fan, och.. jaa jag skulle kunna rabbla upp en hel lista som "jag är för Melina", men det skulle ju ta sån lång tid, så nej det får vara!! HAHA. Jag menar med tanke på att min rumpa finns med på hennes profilbild på face säger ju mycket! Anyway.

För att Melina inte ska skämmas nu, så kan jag ju tala om att Melina också är min lilla favorit - Som Mowglie och Baloo, jag ska lära dej allt jag kan, haha! I belive in you darliing!!

.                      



Här har vi en tvättäkta Vendela lover, ni ser hon dör ju för mig - HAHAHA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0