R.E.A på Hamburge börs!

Igår hade jag tillsammans med Hagge, Mathilde och Binta en rolig, trevlig och dyr (haha) kväll. Vi hade fått förhandsvisningsbiljetter av våran maniger till krogshowen R.E.A som hölls på Hamburge börs salong. Tanken var att vi skulle fira Binta och Hagge som fyllt år, men det handlade även om buissnes för Blackout.

Vi hade verkligen en rolig kväll, vi var där i nästan 6 timmar! Vi åt allt från förrätt, varmrätt, efterrätt, drycker och jag vet inte vad, alla provade lite olika saker, och allting var utsökt! Notan gick på 1900 kr, så det är inte direkt något ställe man hänger på varje dag, men maten var verkligen MVG så det var ju värt pengarna + att det faktist är kul att göra något liknande någon gång ibland och skämma bort sig lite, det är vi värda :).

Showen var rolig, dock tror jag att "vuxna svenskar" diggar den mer eftersom det var lite mer "svensk humor", men det fanns scener som vi deckade av garrv, hahahaha!! Det var skådisar som Anders Lundin (allsång på skansen) mf och dom var riktigt duktiga, vi hade våran favorit skådis och han var sjukt rolig!!

Mycket skratt, mat, skratt och talk. Tack för kvällen mina kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0