Rebound is in the house!

Nästan hela Rebound ligger och sover lite här och var i mitt hus just nu. Vi har haft en fartfylld kväll framför tv:n, och Binta och jag har försökt jobba så mycket som möjligt med planering och sådär angående vårt företag. Vi har flummat och hittat massa fula och olagliga bilder och filmer från gamla goda tider hahaha!!

Haha vi var nyss nere i köket för att äta bullar då Binta ramlade ner för trappan (missa typ siste trappsteget), och vi höll på att decka av garrv, men eftersom alla i huset sov så var vi tvugna att knipa igen så gott det gick.

Väl nere i köket värmde vi bullarna och sen blev det fight om vem som skulle ha vilken bulle och Binta stod och inspekterade dom noga, tillsist tröttnade jag på att vänta så jag slickade på den ena bullen HAHA och då ansåg hon att jag hade tagit hennes bulle (daah?) och då värmde hon en ny!! Sen stod hon och vände på alla syltkakor för att hitta den med mäst sylt på...asså? HAHA.

Vi ska snart sova - men innan dess ska vi mysa lite, ekkorren (Binta) och jag, för nu är vi barnfria, haha :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0