Resa bokad och klar!

And I fucking did it. Shit vad skönt det ska bli.

Tjejerna i klassen har planerat en utomlandsresa efter påsk, och jag bangade till en början av en massa olika anledningar (dans, jobb, prioriteringar mm), så dom bokade utan mig. Men nu slog det mig, why not?

Jag vill komma bort från fula, falska, tråkiga uppsalamänniskor ett tag och få sol, bad och värme!! Haha nej ta inte åt er för mycket, det är så mycket i skolan så blir lätt på dåligt humör eftersom man är så stressad hela tiden, så jag tycker vi alla förtjänar en vecka så långt bort från alla siffror och uträkningar som möjligt. Det är vi fan värda. Och det ska bli kanoners!!

Watch out Tunisien - here we come!! Ska blir så skönt. Lite bilder från Hotellet :)



Shit, vi förtjänar verkligen detta, vi sliter ju förfan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0