Rihanna - Rude Boy

Sitter och lyssnar på lite musik, tar en paus från pluggandet. I spelningslistan ploppade Rihannas clashinga "Rude boy" upp, och jag diggar den.

Jag har gillat Rihanna periodvis. "Mr Dj" som hon slog igenom men tyckte jag var as bra och jag diggar den fortfarande, sen fortsatte hon göra sköna låtar. Jag gillade när hon höll sig till R&B och det hon körde till en början, men sen helt från ingenstans började hon hoppa över till olika genre (i guess), och bytte stil från att vara "vanligt-snygg-som-alla-andra-kändisar", till att bli egen (alla copycats kom efter haha).

Jag har som sakt diggat henne periodvis, jag gillade absolut inte "shut up and drive" mf runt om kring där, enligt mig var hon helt ute och cyklade, och min tanke var bara "håll dej till R&N stilen kvinna!!". Men igentligen är hon ju rätt ball som har en helt egen stil och med varje ny video chockar hon oss med nya galna ideér och ingen video är den andra lik!! Rätt coolt om man tänker efter.

Den lite "nyare" låten Rude boy är ju helskön! En tutch av dancehall är ju inte fel! Håll dej till denna typ av låtval, snälla - det svänger ju lixom!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0