Slump dejt!

Vilken härlig dag! Råkade stöta på Camille idag påväg till bussen hem. Jävla tur det, för hon gjorde min dag! Vi har inte sätts på hundra år, vi var 24/7 förut för vi dansade tillsamman i "Crew 018 och Unique" och tog klasser tillsammans. Vi hängde nästan varje dag, och hon är som en lillasyster för mig. Vi åkte till Gotland tillsammans i somras, sen har vi inte sätts så mycket mer eftersom hon bytte skola.

Men hur som hällst stötte vi på varann och hoppade på varann innan vi bestämde oss för att dra och fika! Vi snackade oavbrutet i 3-4 timmar!! Så mycket att ta igen, och så sjukt länge sen!! Hatar att det ska behöva gå så långt innan man träffar sina vänner (dom som man verkligen bryr sig om). Shit har typ ont i käken, så mycket som jag babblade på, att resumera ett halv år på 3 timmar delat på två tar ju på krafterna haha!!

Vi bestämde oss för att försöka ta en danskurs tillsammans för gamla tiders skull! Det ska bli kul, jag dansar ju ändå gratis så det skadar ju inte om jag inte kan gå alla gånger (tidsbrist).

Vi avslutade våran dejt på solpalatset. Haha jag är helt svart nu, och nej jag solar inte för att bli brun(are), men palla sitta och vänta när man lika gärna kan ligga och slappna av i "solen och värmen" med musik i öronen. Men det är jävligt skönt faktist! Men det får inte bli en vana, håll dej i kragen Vendela!


Kommentarer
Postat av: Milleee

Du är bäst sötnos, det var sjukt kul att ta igen gamla tider och hoppas vi kommer fortsätta träffas nu vafan! <33

2010-03-14 @ 22:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0