Söndags sliten

Omg är helt sliten, har ont över allt, sitter stel som en planka och kollar på film, har just dushat och jag önskar jag kunde få en fet helkroppsmasage!! Glömde (snarare pallade inte) stretcha, så imorgon kommer jag få en jobbig dag.. Höhö vem ska man skylla på?

Tog ett tidigt tåg från Stockholm imorse till jobbet (har knappt sovit eller ätit något på hela helgen, bara dans, dans, dans!!), helt död och stel (sov konstigt mellan Mathilde & Ice, haha), och hade mina 4 klasser i rad, tror aldrig jag varit så seg på en klass någon gång, haha noot good, men jaaa.

Efter jobbet tog jag en tripp förbi Sasha, har inte träffat henne på år och dar känns det som.. Hatar att tiden inte räcker till till allt man vill och behöver göra. Vi fikade lite i hennes nya lägenhet och uppdaterade varann på alla håll och kanter, myspys.


Aja, kommer decka nu snart - Bless & Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0