UF mässan, Orange nästa!!

Sitter med Mathilde och degar i min soffa. Vi ska snart tillbaka till stan eftesom vi blivit bokade på Orange här i Up-town, så det är show som gäller. Det är så skönt att få vila en stund så här i all stress.

Vi har redan dansat flera gånger idag under mässan, och vi fick en hel del intresseanmälningar till våra danskurser och till Summer campet vi kommer ha (mer info kommer närmare sommren), så det går frammåt för vårt företag :).

Rebound var också med och hjälpte oss med allt, och dom dansade också på scenen, precis som vi. Rebound ska för övrigt också dansa på Orange, vi ska dit om någon timme.

Jag har skadat mitt knä riktigt rejält, faan, vet inte vad jag ska göra men det gör så jävla ont!! Om jag sitter, går, och framför allt dansar.. Vi får se hur det går ikväll. Tell you more later, gotta go!! Peace out!



BLACKOUT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0