Fashon show tonight

Heey, min tråkiga vardag startade igår igen.. Såå pluggade med Sigge igår och provet gick suvärränt, typ?! Bara ett prov, två redovisningar och två inlämningsuppgifter kvar denna vecka då..woho!!

Hade ont i varje muskel igår, shit var läne sen jag hade träningsverk av denna grad!! Men jag gillar att ha träningsverk, men till en viss gräns! Herre gud, detta var ju pain!! Kunde ju knappt gå ner för trappan utan att stanna och vila musklerna emellan haha.. jobbigt läge, stel som en planka.

Ikväll ska jag på modevisning och kolla på lite fashon show men några vänner, så något skojjigt händer ju iallfall i detta pungväder!! What to do lixom, det är bara att räkna ner dagarna till Tunisien.. 19 dagar kvar :)

.            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0