Avslutningshow

Mina små söta hade show i söndags, urgulliga var dom allihopa!! Har jättesöta bilder på barnen när dom dansar, men kan inte lägga upp dom här eftersom jag inte kollat med deras föräldrar om det är okey, men ni kan ju bara tänka er 5-9 åringar som stuttsar omkring och är hyperkonsentrerade på att inte glömma stegen, aaaw gulligt!!

Efter showen och alla kramar och hejdån, rullade jag vidare till DC. Mixen är klar nu, så nästa vecka är det repa, repa, repa som gäller för snart har eleverna vårshow i musikenshus. Hoppas verkligen jag är hemma då, och inte på tävling. Vill verkligen se hur det går för allihopa!!

Efter jobbet träffade jag grabbarna innan dom åkte tillbaka till Stockholm. Vi hängde i stadsparken ett tag och lyssnade på musik, dansade och fjantade oss på våran "catwalk" haha.


Jeremy och jag åkte hem till mig, Cornelia kom över lite senare också. Vi är bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0