Avslutningsmiddag!

Nu har jag lite ångest, skolan är typ slut. Imorgon ska vi lämna in böcker och datorer och nästa vecka har jag inga lektioner. Helt sjukt. Idag insåg man verkligen vilken rolig tid man har haft på gymnasiet, även om själva skoljobbet har varit galet jobbigt och tagit upp så mycket av tiden.

Vi hade avslutningsmiddag idag alla treor, och jag märkte verkligen hur skön klass jag har. Vi var det ända bordet som spårade och gjorde alla typsika grejer som vår klass alltd gör, som att typ trumma en viss melodi på bordet (klassens "blattar" är kända för just det), och en massa annat skoj som man uupplevt under dessa tre år.

Lärarna gjorde värdens skönaste pjäs för oss i aulan (utspelade sig i ett klassrum) och var en parodi på hur i elever beter oss i klassrummet, och den var sjukt rolig och vi skrattade så mycket så jag nästan grät!! Klockrena!! Celsius har fan sköna lärare, och vår mentor Annelie var fan bäst!! MVG där.

Det var skit god mat och alla var glada och elever höll roliga tal, sjöng och spelade piano medans vi åt. Vissa var packade eftersom alla skulle vidare på skiva sen =) Vi tjejer i klassen var inte taggade på att gå ut, även fast alla treor gjorde det.

Istället åkte vi hem till Camilla och bakade kladdkaka och åt chips samtidigt som vi kollade på twigh light 2 (och jaa jag måste skämmas och medela att jag inte sätt den än). Vi hade super mysigt, och vi skrattade och snattrade under hela filmen, inte för att det vi skrattade åt hade med filmen att göra, bara när jag la in mina kommentarer. Ingen kommentar, men det var hett!! HAHA.

Efter blev det american pie också haha, sen tog vi alla våra bilar hem, och nu ligger jag här - redo att decka!! =) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0