Blackout på slutaudition!

Något jag glömt att berätta är att Blackout kom vidare i båda auditions vi sökt. Den ena vet jag inte om jag nämnde här, och den kommer jag berätta om en annan gång. Men vi sökte iallfall till midsommarlatinofestivalen efter att vi stött på en av grundarna på en musikvideoinspelning som ville att vi skulle söka. Vilket vi gjorde dårå.

Det var 103 olika grupper som sökte under några månaders tid och av dessa 103 olika grupper kom 22 med, och vi var en utav dessa grupper. Det var inte bara dans utan sång och massa annat också.

I fredags hölls en slutaudition på öppen scen för allmänheten. Vi 22 finalister fick framför 500 pers och en jurry visa vad vi gick för. Jurryns uppgift var nu att välja ut på vilka scener vi alla skulle dansa på festivalen, alltså vilka som skulle dansa på stora scenen osv.

Det fanns jätte många olika talangfulla grupper och människor på plats, och Blackout gjorde ett bra jobb =) Rebound som också kommit med bland det 22 finalisterna gjorde också ett bra jobb!! Big up to all the artists, och speciellt till Acces dancecrew som jag diggade hårt!! Baaam!!

Fick se en massa ansikten som man inte sätt på länge, och min pappa och bror kom dit och tittade av slumpen, dom vandrade förbi byggnaden och stötte på oss, så dom kom in och hejjade på lite! Pappsen har inte sett oss dansa live sen reggaefestivalen i somras då vi dansade som Zumbas!!



Kvällen fortsatte tillsammans med grabbarna och tjejerna, helt flippat med min freestyle i tunnelbanan!! HAHA!!




Kommentarer
Postat av: Iman

Vann ni? :D

2010-05-19 @ 18:32:23
Postat av: vendela

Vi kommer inte köra på stora scenen som "Blackout" men vi kommer dansa där med massa stora artister =)

2010-05-19 @ 21:43:16
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0