I found you!

Woho, har typ hittat min studentklänning, men det är inte helt hundra. Tyra och jag åkte nämligen till Gränby idag för att leta lite grann efter en "skivklänning", eftersom vi har skiva den 11 maj och det är rätt så snart!!

Vi kollade lite här och där, tänkte följa med Tyra som sällskap bara, men sen blev det att jag också började leta. Ingen av oss hittade en "skivklänning" men jag hittade ett annat plagg som jag funderar på att investera!!

Tyra hittade sin studentklänning, och den var supertjusig. Jag lyckades också hitta en som jag gillade, ska köpa den imorgon, sen leta vidare när jag har tid. Har ju faktist inte kollat på rikgtig än, men för säkerhetsskull innan någon slyngel hinner köpa den!! Mohahaha!!

But still, har ingen "skivklänning". Temat suger pungslick, men så går det om man går tillsammans torrbollar (inte riktat mot min klass, vi har tillsammans med pararellklassen, vet inte vem som kom på detta usla förslag, och förstår inte vilka som röstade JA på det, höhö), så gör man och då blir det värdstråkiga teman som "blommigt", hahahaha asså vadå blommigt? Sämst.

Men jaja det är bara att gilla läget, skiva som skiva, inga blommor ska fucka min ones-in-a-life-time-skiva hihihi, kommer ha skit kul och jag vet att mina personliga gäster kommer göra kvällen till en oförglömlig kväll och alla kommer fucka ur. Inga finförnämnda blommor här inte!! Kriiii.

Aja, vi avslutade vår runda med en IKEA-korv, som man säger, och nu är jag skit trött och ska nog decka rätt så tidigt, måste bara plugga lite ekonomi.. eller inte.



Glädjeskutt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0