Mammatime!

Har haft en jätte trevlig dag med min mami idag. Efter skolan åkte vi och åt mat, sen åkte vi och fixade frillan - behövdes verkligen, mitt hår var ju nästan dreads!

Vi åkte sedan och letade efter en outfit till min skiva, vilket vi lyckades hitta efter ett tag. Mamma är bäst, och hon köpte även en massa annat till mig. Jag skulle vilja ge henne värden, hon är underbar.

Det är faktist lugnande att shoppa med mamsilli, jag är ju trotts allt hennes lilla bakelse, haha!!

Det känns riktigt skönt att ha klännigen och allt klart, både till skivan och studenten. Fast jag köpte klänningen på Gina, så det kommer säkert finnas någon som har en likadan klänning som mig på skivan, men det skiter jag i jag kommer ändå vara snyggare än dej - hahaha!! Nej men äligt orka gå runt halva stan 20 gånger för att hitta en klänning att ha på skivan, I dont have that time eller lust.

Dock har jag ingen aning om hur jag ska ha mitt hår på skivan.. Det återstår att se på tisdag, glöm inte att komma förbi! Nu ska jag vara social och mysa med dom bästa!! Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0