Prince of Persia

Vilken helg, har så mycket roligt att berätta =) Fredagen blev en lugn fredag tack och lov! Så jävla skönt.

Tog ett sent tåg till Stockholm. Vi gick och såg "Prince of Persia" på nattbio. Den var sjukt bra!! Vi var ett helt gäng med dansare som gick, så det var extra trevligt! Hela Blackout, Rebound, Mario och Sussie (från floorfiller för er som inte vet) och Selam =). Jag satt bredvid Binta och gud vad vi skrattade och hade oss. Binta hoppade till och vrålade rakt ut med hennes ekorreröst och ekorregap och ekorre-hela-hon. Och det är bara en av händelserna. Hahahah omg.

Filmen var sevärd till max, älskar den vill se den ingen!!

Efter bion blev det mat och sedan höll vi en show i tunnelbanan tillsammans med Papis och company, haha streetlife!! Alla åkte hem till Binta efteråt, klockan var 5 sista gången jag kollade på mobilen, sen var vi alla tvugna att sova - Binta hotade med att vi (inte jag, för jag är rätt så lugn haha) skulle få sova i trapphuset om vi inte var tysta! Haha den där bruden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0