Slut på helg, amen.

Helgen börjar lida mot sitt slut, fuck är ju rätta ordet enligt mig. Något som varit jävligt skönt är att jag faktist vilat lite smått, men har ändå inte sovit ut! Har inte varit ute och "härjat", men har hängt med min käre vän Hagge (och gör det även nu), ända gången vi skiljts åt är när jag varit tvungen att jobba, vilket jag var idag och igår en stund.

Igår jobbade jag som barnvakt till mina grannar, men då var Hagge hemma hos mig och chillade med resten av min familj. När jag kom hem 3 på natten hade hon deckat, tagit allt täcke och lämnat den minsta kudden till mig, bra där Hagge! Fick även liggt mot mitt element som var asvarmt!

Blev inte så mycket sömn den natten, vaknade tidigt pga massa saker som händer för Blackout som jag tänkte på när jag sov, haha så kunde inte koncentrera mig på att sova..?

Idag hade även mina söndagsklasser sin sista lektion inför showen, dom jobbade på superbra, och jag tror att dom kommer göra grymt bra ifrån sig på showen!!

Nu ska vi göra lite företags shit, skolarbete med andra ord, efter det ska vi hem till mig, kolla film och sova. Men inatt ska jag minsann se till att jag får den bekväma platsen och största kudden!! Amen.



Piff & Puff


Kommentarer
Postat av: Du Vet Inte

hej tjejen.. jag har ingen aning asså om det finns exakta ställen, men bästa är att googla,

då kan man nog hitta en massa

2010-05-10 @ 11:52:31
URL: http://duvetinte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0