Studentskivan part 2 !!

Senare under kvällen började folket komma. Vi har enligt vakterna haft den skivan med mest folk, och det förvånar mig inte så mycket. Trots att det var tisdag och folk jobbade så kom ändå riktigt många. Mina älsklingar kom och överaskade mig när jag stog och flippade på en högtalare, det var det bästa på hela kvällen, blev skit glad när dom kom helt utan förvarning från Stockholm och Up-town! Love you guys!!

Kvällen fortsatte jätte bra, hade skit kul hela kvällen, lyckad skiva!! Det ända som kunde varit bättre var musiken dock, men det är ju BJ vi talar om. Dom spelar för mycket dunk-dunk-samma-jävla-house-slash-teckno-musik-om-och-om-igen. Dom spelade inte så jätte mycket RnB eller dancehall, endast en stund. Men men =) Hade som sakt sjukt kul ändå!!

Tack alla som gjorde min kväll =)


Nessi och jag =) Rosa, rosa, rosa!


Sörling, Ida och Garvet!


Nessli, moi, Jaz & Lottis!


Girlpawaa!


Brudar, brudar, brudar!


S3idb vs S3ida


Vendelis och Jainaba!


Sasha with a biiiig smile!


Och mina bästa kom med en hel svans av dom bästa!


Jerry, Vendi, Sidar, Salle och Jai =)


HAHAHAHAHAHA älsklingen då!


HAHAHAHAHAHA ekorrejävel, det är bara kärlek!!


Mina finisar, och jag själv helt suddig! Haha!


Francis & Papis!


Malika and me at tha danceflooow!


Hahaha ingen kommentar.


Shake, shake, shake!!


Chain, chain getting payed ova´h here!


Bend over, daggarin!!


Swagga dagga!


Anja, Jag, Jelena, Muhettin & Sidar.

Efterfest styrdes också upp såklart, hahaha men bilderna därifrån ska inte ut någonstans. Jag har dom kvar på min data som "pay back" bilder utifall att!! Hahaha så ni som var med på efterefesten, watch out!


Kommentarer
Postat av: teah-dora!

Omg vad snygg du är, jag dööööör!! Fortsätt med din blogg!!

2010-05-19 @ 21:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0