Studentskivan part 1 !!

Woho säger jag bara!! Alla tjejerna i klassen samlades hos Anna innan och fixade oss och började förfesta lite smått! Stämmningen var på topp och vi vandrade ner mot stadsparken lite senare och mötte upp resten av klassen. Alla var så fina och glada!! Vi hade ju perfekt väder också, så det var ju nästan så att man inte ville gå till BJ (där skivan hölls), utan vara kvar och festa med klassen i parken. Bilder togs folk miglade runt och vissa var redan en aning för vingliga haha.

Väl inne på BJ var det drag. Vi tillsammans med vår parrarellklass hade skivan tillsammans så innan vi fick äta mat så var folk helt på hugget och sjöng, dansade och drack våra välkommsdrinkar. Helt flipp.

Väl inne på middagen delades banden ut. Jag blev "Klassens Garrv" hahaha. Motiveringen var något med att jag sprider glädje med mitt skratt och leende eller något sånt. Kul! Vi hade kommit överens om att jag inte skulle bli något med dans, det hade faktist varit lite tråkigt, så klassens garrv var ju riktigt klockrent. För er som inte vet så skrattar jag (enligt andra) lite som Janne långben, men lite mer feminimnt hahahaha. Maten var skit god, och alla var helt galna under middagen, hahaha omg.

Delar upp inlägget i två delar, för det finns så jävla mycket bilder och ändå så lägger jag upp väldigt få av dom!

.                                                                                      At Annas place!


Me, myself and I


Heta brudar från S3ida!


Fixa och trixa


Camilla var på G tidigt!


Kvällens outfit!


Påväg ner mot stadsparken, Ida, Camilla, Sofia och Jossan!


Lovely fucking dag!


Gruppkraaam!!


Ida och jag in the sunshine!

Påväg mot stadsparken, kisspaus på max!


Camilla goes flipp!


Hahaha, vad var det du sa som var så kul Camilla?

Framme i stadsparken tillsammans med klassen!


Nesslan och jag!


Tyra, Jossan, Alle och Ida!


Martin slank in lite tjusigt på hörnet!


Reklam för cider?


Grabbarna grus + några random inhoppare!


Me & Tyra Banks!


Sigge, Sigge och Torkel <3


Småplock ur S3ida!!

Inne på BJ


Hahahaha äre röj eller är det röj?


Svep, svep, svep!


Hinkade?


Vem är fulast/fullast?


Vid middagsbordet, Poppe och jag!


Vid middagsbordet, Pogge och jag!

En tjusig blomma jag fick!


Skål min älskling!


Någon flippar vid matbordet!


Hahaha Anna, klassens köping!


Smaklig måltid!

Fortsättning följer!!


Kommentarer
Postat av: emilia

fan vad vårig och fin du var! skitfin sminkning! :)

2010-05-17 @ 23:54:38
URL: http://enkeltnamn.blogg.se/
Postat av: vendela

Tack så jätte mycket, jag gjorde det själv =)

2010-05-19 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0