Tunisien, day 7 - Magdansshow.. eller?

Vi hade blivit inbjudna till en stor magdansshow som skulle hållas i närheten av vart vi bodde, vilket vi tyckte var jättespännande. Innan så gick vi och åt mat på samma resturang som dagen innan, bara för att servetrisen var så jävla rolig, han skämtade hela tiden och drev med oss, helskön. Vi lärde oss också lite ord på tuniskiska (eller vad man pratar där, haha).

.                              

Efter middagen drog vi till stället (som vi trodde var rätt), vi var lite sena så vi rushade bara in och satte oss.. Vi hamnade inte på en magdansshow, vi hamnade på ett ställe där som spelade dansbandsliknandemusik med gamla gubbar och gummor. Hahahaha snacka om att vara helt lost!! Helt jävla dött, och vi satt typ och garrva åt hur fula vi måste sätt ut när vi rusha omkring som vilsna hönor och letade efter en magsdansshow och hamna på ett gamlingställe.. helt misslyckat! 

Anna bjöd dock upp mig för en vals-remix! Lägger upp ett klipp senare från själva dansandet så kan ni ju få se vilket drag det var! Hahaha!!



Tillbaka på hotellet ringde dom från receptionen upp till oss, dom ringde tre gånger innan vi svarade. Det var våra kära grabbar från Sverige som hade kommit till vårat hotell och ville att vi skulle komma ner! Så vi hämtade upp dom till hotellrummet, förfestade, gick ner till lobbyn och beställde lite i baren där innan vi tog en taxi mot klubben. Haha fett kul att dom kom, vi blev en aning chockade att dom hittat och allt, suprise!!

.                              .

Väl framme på klubben festade vi som galningar, och det var lördag och smockat med folk! Människor hade varnat oss att inte klubba på lördagar, för det är för mycket folk, alla klubbar ju måndag-söndag varje vecka, men lördagar var det enligt som fööör mycket folk, och det stämde bra. Man blev helt svettig så fort man klev innanför tröskeln! Haha, men vi hade sjukt kul och drev med allt och alla som försökte dansa med oss, vilket pågick nästan hela kvällen, men våra "swedish bodygards" gav killarna "den där blicken" och dom dansade vidare med svansen mellan bena, haha bästa!!

.                             
.                             
.                                       
.                                           
.                             
.                                    
 
Efter klubbandet drog vi på efterfest igen hos svenskarna, och alla gjorde narr av mig bara för att jag somnade hela tiden, hahaha dom som känner mig vet att när jag bestämt mig för att sova så sover jag på 2 sekunder, och det spelar ingen roll vart eller vilka som är där, jag sover som en stock och snarkar som en björn!! Hahaha!! En jävla roilig efterfest må jag säga, jag vaknade senare och Nessli och jag "dog av garrv" som Nessli skulle sakt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åkte ni dit med två outfits var? ser ut som att ni har samma kläder på er hela tiden. =/

2010-05-10 @ 14:03:37
Postat av: vendela

Haha omg nej verkligen inte, men flera av inläggen är från samma ´dag bara att jag delat upp det i flera delar för att de blir så mkt att skriva i samma annars.

2010-05-10 @ 14:12:07
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0