Tunisien, Skål!

Skål för att vi är så underbara, skål för att vi är så bra, jag har haft en sjukt rolig och spårad resa med er och lärt känna er bättre under denna vecka än under de tre år vi gått tillsammans!! Ni är undebrara och jag kommer aldrig glömma våran resa tillsammans med alla galna kvällar vi varit med om.

Skulle lätt göra om allt tio gånger om!! Blir så glad när jag kollar på gamla bilder (som inte finns på bloggen) från resan, och ännu gladare när jag tänker på allt vi gjort och människorna vi träffade (jaa till och med när jag tänker på läskige, stalker-walid), take me back. Ni är guld. Skål!!




Cornelia, Tyra, Neslihan, Camilla, Anna och Josefine - TACK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0