Babysitter

Sitter barnvakt just nu, håller på att förbereda lite inför imorgon!! Mina söta elever har dansshow, och det ska bli kul att se deras leenden när dom dansar inför prubliken. Dom är 5-9 år, skit söta!!

Håller även på med mixarna till DC, deras show är ju också snart, men inte riktigt än!

Stockholmsgrabbarna är kvar, så ska se om jag pallar freak out med dom efter jobbet, haha tveksamt med tanke på vilken valborg jag hade tillsammans med dom, hahaha måste försöka sova ikapp några timmar!!

Bärde nyss in barnen i sovrummet, dom deckade i soffan framför tv:n. Dom säger att jag är den bästa barnvakten av alla dom brukar ha, haha jag är så cool!! Nej haha sitter i min ensamhet, jag är jätte trött!! Trodde det var barnen som låg och snarkade men kom på mig själv efter ett tag att det var jag som satt och flåsade - HAHA skämmig brud..

Aja, ska checka filmkanalerna nu det är ju midnatt så något spännande ska man väll kunna hitta =) Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0