Kundvagnsrace!

Lite update från i helgen då =) Torsdagen spenderades at "Pauls house" (not RUN´S house) haha tillsammans med Mathilde, Selam, Ice och Chrille. Det blev middag och tv-spels kväll ett bra tag, sen blev vi övertrötta.

Mike fyllde år, så tanken var att vi skulle åka och fira han in Stock-town, men eftersom grabbarna var så sega på att planera om det skulle bli utgång eller ej så kom vi inte iväg från "Pauls house" förns typ halv 2 på natten. Vi vart lite spontana och rushade i våra chillkläder ner till tåget, även om det var utgång som gällde så fick mjukisarna vara på! Dock missade vi tåget, det hade slutat gå för över en timme sen, eftersom det var röd dag.

Hahahaha men vi kom iallfall ut, så vi gick en långprommis eftersom en utav oss inte kunde sluta tjata om cigg (nej jag röker inte, och kommer aldirg börja göra det heller), så vi fick åka gratis taxi till den ända macken som var öppen sen gick vi tillbaka.

Fett roligt på tillbaka vägen, vi var ju nästan dom ända som var vakna så vi spelade musik och flummade tillbaka då vi hittade en kundvagn! Ice ville absolut köra så jag och Selam blev nertvingade i vagnen, sen var det full fart frammåt! Ett av hjulen på vagnen var lite "ree" så Ice tappade kontrollen och jag och Selam flööööög ner på marken men vagnen över oss, Ice kom inte undan heller, hon fick vagnen över ena benet och gick som ett "ree" efteråt, hahaha! Gud vad vi skrattade, jag fick inte en skråma, men dom andra gnällde hela vägen tillbaka och Mathilde suckade bara - hon hade varnat oss innan!! Hahahaha!!

Vi kom hem nästan vid soluppgången, och då var det dax att sova. Jag och min puzzelbit! Peace!


Haha nej jag är inte ledsen, jag ligger och asgarrvar åt Selam som hoppar omkring av smärta och Ice som ligger på marken av smärta!! Hahahahaha!! Jag klarade mig utan en skråma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-05-19 @ 00:52:52
Postat av: Anonym

Lillebror chrille? åh vart ett tag sen jag såg den gullungen =)

2010-05-19 @ 00:53:29
Postat av: vendela

Jaa haha mkt möjligt, han har växt om mej så nu är det väll jag som är den lille =) Vem är det? Skulle vara kul om du skrev ditt namn =)

2010-05-19 @ 21:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0