Lovely day, crazy night!

Lördagen spenderades med vännerna på en bergstopp med utsikt över hela hamnen. Grabbarna hade som i uppgift att hitta ett nice ställe där vi kunde chilla och njuta av solen under dagen, och jag tyckte dom klarade det fint!

Vi snacka, umgicks och hade det skönt. Så jävla nice, take me back =)








PÅ kvällen åkte jag och Mathilde hem till en killkompis som fyllde 25 år. Där träffade vi många ansikten som Jessica (som dödade dansgolvet), Delilah, Conté och hans gäng, Bernie, Nathalie och många många fler. Eftersom det var fullt hus och många härjade omkring och vi var ganska trötta så tänkte vi dra tillbaka till lägenheten som låg rätt nära, men vi blev hejdade Jessica och Delilah lyckades övertala oss, så det blev skål på det. Skål igen, igen och ingen sen var vi i vår egna värd. Hahahaha.

Det finns inga skönare människor än jag och Mathilde tillsamman när vi skålat några gånger, if you know what I meen! =) Lite flipp på dansgolvet och lite här och var, vi var överallt haha. Sen drog vi på efterfest nummer 1 i närheten hos "mr V". Han hade besök av några sköningar från malmö, så det var underhållande. Dom hade helt sjuka slang eller "påhittade ord" som fick mig att garrva i hjäl mig. Jag lärde mig att "pajajja" är typ som "jaja" (asså på ett possitivt sätt i uttalet), haha fett sköna.

Grabbarna kom och hämtade oss senare, och vi alla åkte hem till lägenheten och körde efterfest nummer 2 där. På morgonen när man vaknade och såg hur alla hade somnat.. ingen kommentar, säger bara HAHA!!



My crew!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0