Två veckor kvar, baam!!

Ett medelande till alla er som går i ettan på gymnasiet. Ni har lika många år kvar i gymnasiet som vi treor har veckor!! Hahahahahahahahaha ha det så jävla kul i skolan (Speciellt du Ice), själv slutar man skolan om 2 fucking veckor!! MIRAKEL!

Dock ska jag plugga lite idag, typ hela dagen... Matte C... Bajs! Men sen mot mindatt åker jag till Binta, woho!! Vi har haft längsta samtalet i telefonen, insåg inte hur mycket jag saknade henne förns nu! Har ju inte sett henne förns förra helgen! Omg, nästan rekord haha.

Alltså Stockholm ikväll, imorgon Blue hill dance awards, kom dit om ni vill se massa talangfulla dansare med maaad skillz från olika håll och kanter!! Älskar blue hill dance awards, tredje året jag går.

 Ska även jobba på Blue Hill imorgon, jag och Binta ska vara vikarie för Melpo. Får se hur mycket sömn det blir ikväll, hela Rebound ska också till Binta så jag kommer få kriga om en sovplats, men Binta har paxat "the masterbed" åt mig och henne, sååå.. Melina kommer nog göra allt för att få ligga nära min rumpa.. Vi alla vet att hon älskar den! HAHA, kriiii.

Frässten, glöm inte att komma till musikens hus på söndag och kolla på DC:s show där mina elever kommer göra ett grymt bra jobb!! Boka på ticnet!! Bless!!


Tänk om jag var en trilling!! HAHA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vendela !

jag undrar bara , ifall man gick på danskurserna på SÖNDAGAR, vilken show ska man då vara med på ? den sena eller den tidiga !

för det blev lite knas eftersom att båda showerna kommer ha rock tema på just den dansen o så .

2010-05-22 @ 15:48:04
Postat av: amelie

"tänk om jag var en trilling" HAAHAHAAHHAHAHA VENDELA JA DÖR FÖR DEJ!

2010-05-23 @ 22:35:52
URL: http://beelzu.blogg.se/
Postat av: MELINA

OMG, TRE VENDELOR! MER RUMPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

2010-05-24 @ 15:42:33
Postat av: Icee aka Judith

HAHAHAAHAHAHAHAHHAH aasssooo vendelice du e sjuk trilling, o bäästa fotogreafen också ;)

2010-05-26 @ 14:27:08
URL: http://isatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0