Vårshowen på DC

Ska berätta om den underbara lördagen senare, ska sova nu - men det värt att vänta på kan jag ju medela =)

Söndag då, helt sliten!! Har knappt sovit något alls på två dygn!! Har jobbat idag med alla shower och jag måste säga att jag är jättestolt över mina elever som ställde upp på våravslutningen på Uppsala konsert och kongress idag!! Ni var tuuuunga och jag är verkligen verkligen stolt över er! Ni har kämpat på jätte bra under terminen och det har varit kul att jobba med er!! Hoppas ni haft det dunder och att ni hade kul på scenen idag, vilket ni såg ut att ha. Love to you guys!

Har varit där sen 1, kom hem typ 11. Men det var det värt, att se mina elevers utstrålning och dansglädje fick mig att må bra och orka vara vaken, hahaha =) Så nu är det slut för denna termin, kommer bli lite dansläger i sommar också för er som är dansintresserade, kommer slänga in lite info här snart (ps, detta har inget med DC att göra så ni vet). So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0