Vilsen mulatt-taxi!!

Godmorgon (för min del)!! Vaknade nyss ovh klockan är strax innan 5 på eftermiddagen!! *deam hon måste festat hårt inatt* tänker ni, men nej haha verkligen inte!!

Jag har varit "mulatt-taxi" som jag säger haha, ingen svart eller vit taxi här inte! Så direkt efter jobbet åkte jag och firade Jai (Binta och Ice´s syster) som fyllt 19 år sen åkte jag och hela bunten i min bil till Stockholm.

Efter lite chilling´ma´nilling hos Binta ett tag var det dax att åka vidare till.. låt oss kalla henne "the slut" HAHAHA intärnskämt =). Hade lovat att köra henne till arlanda kl 6 på morgonen, hon skulle åka till caribien den jävlen!! Så det tog oss flera timmar att hitta, hahaha vilket mission. När vi kom fram hade hon somnat, så vi gick in i huset. Undercover det kändes som vi gjorde inbrott hahaha, men sen vaknade hon när vi knackade på fel rummsdörr hahaha. Lille bäbisen låg också där, åååh vad söt han är!!

.                     

Sov inte mycket, sen vare dax att gå upp och köra henne till arlanda och vinka adjöken (observera att klockan var 6 på morgonen och jag dumpande henne typ 8-9). Sen vare dax att hitta till Jeremy, har aldrig kört bil till honom så det tog ett tag att hitta dit också, helt ensam haha. Klampade in kl 10 i hans hus och väckte honom, hahahahhaha stackarn!! Sen somnade jag på en gång när han satt och babblade (sorry haha) och nu äter vi frukost. Klockan är halv 6 på kvällen. Höhö.

.                     

Ska ner och träffa Binta och company ny, skulle hjälp till på Bintas klass (danslektion) idag men sov ju som en gris, så det blev inget av, sorry!! Det valkas nu pipa och umgås!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0