Blackout på Ethio star!

Här om dagen var jag inne i en klädesbutik och kollade lite, då en tjej i 20 års åldern kom fram till mig och började prata om dans. Hon visste vem jag var och berömde det jag gjorde och lite sådär. Hennes pojkvän var artist och ville att jag skulle vara med i en musikvideon som ska spelas in snart, vilket var kul att höra. Dock var jag "fullbokad" just då, men kanske till en annan gång. Självklart hade jag tagit med mig mina Blackout girls and boys också, men som sakt en annan gång. Det är inte första gången och verkligen inte sista gången flera dansjobb krockar och man är tvungen att prioretera. Jag hatar när det händer, men det är bara att gilla läget.

För övrigt har jag jobbat idag, och det gick bra som vanligt. Nu är det typ två veckor kvar innan showtime, något i den stilen iallfall.

Måste säga lycka till till mina Blackoutgirls som har show idag i på en club Stockholm som heter ETHIO STAR!! Blackout dansade även modevisning idag. Jag kunde dock inte vara med eftersom jag har extremt viktiga grejer för mig just idag, som jag är tvungen att göra, och det kommer löna sig för mig i längden och jag vet att tjejerna kommer göra ett grymt bra jobb även fast jag inte är med, det är ju Blackout vi talar om!! Love to you guys!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0