Vaccinerad, check!

Vilket underbart jävla väder måste jag säga! Vad fan hände, det snöade ju igår? Härligt, härligt!! Ice och jag njöt med en glass idag i stan och vandrade längst ån i stan, brännhett! Imorgon blire kort, kort!

Det börjar sakta men säkert närma sig! Idag var jag och vaccinerade mig med miljontals olika sprutor inför min Ghanaresa som äger rum inom kort! Eller kort och kort, det är typ fem veckor kvar, men har massa saker planerade fram tills dess så det kommer nog gå fort =)

Min stalker, låt oss kalla han "Jeremy", ska som det ser ut följa med till Ghana så min pappa bokar en biljett till honom imorgon om inget hinner gå snett innan dess! Haha let us pray!! En månad på andra sidan jordklotet med Jeremy, hur fan ska jag palla? Hahahaha, det är bara kärlek Jerry!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0