Work, check!

Så var terminen slut på DC =) Mina tappra elever kommer göra en grym show på söndag i musikenshus!! Kom gärna och titta, tror det kostar 99 kr, men dom måste förbokas på www.ticnet.se om jag inte minns fel!

Jag har alltså jobbat idag. Innan dess har jag hängt på bryggan med Tyra och Cornelia och försökt plugga lite inför morgondagens förbaskade prov. Mitt tredje sista prov!! Woho, vet ni hur skönt det känns att säga det? Dock har jag dom två svåraste ämnena kvar nästa vecka.. Nationella i matte C och ekonomiprov. Suck.

För att inte tala om alla miljarder inlämningsuppgifter som lärarna kastade in i sista sekund "bara för att". Jaja, jag ska lipa åt er när jag står på flaket! =) Btw, någon som vill gå på en matte dejt med mig på fredag? =) Haha.

Filmtime/Sleeptime, byebyetime!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0